nykter som tusan

Igår vaknade jag vid halv tolv :O
sen for jag på stan med Emma och Alexandra.
Hem för att umgås med tönten tills han skulle jobba igen.
Låg hemma glodde upp i taket och lyssnade musik.
Emma kom förbi, vi drog ut på stan och glodde och var helt knäppa.
Hälsade på Richard och Allan,
dom är så söta.
Oskar överlämmnade Lotta till oss som var lite full,
Vi hämtade upp Kim, dumpade Lotta efter ett tag efs vi skulle kolla
läget på krogen.
Kim var väldigt nervös eftersom han aldrig tidigare gjort något sådant...
Nykter på krogen alltså.
Jag och Emma var som sagt jätte knäppa igår,
och hade fan svin kul tycker jag !
Det är så roligt att kolla på fylle människor när man själv är skötsam.
Sen snurrade jag och Emma runt stolpar, det var fan kul.
Spring , ta sats, hoppa upp på stolpen, håll i dig, snurra.
Skit skoj :D
Sen blev klockan 3 och vi tänkte vi åker hem och sover efs
staden hade somnat in,
vi bor i en sådan levande stad ! verkligen......
Jaja, kunde fan inte somna, fast jag var trött...
Vred och vände mig tusen timmar känndes det som.
Var vaken när Älsklingen kom från jobbet..
Somnade kanske nångång efter sju..
Jag förstår inte?
Men jag hade så många olika tankar igår, det var säkert därför.
Jaja, men jag tycker det var jätte roligt igår, så de så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0