sjuuuuukt

Blä, jag är sjuk, hosta och knastrig i halsen, hes som
om man rökt halva sitt liv...
Fy fan vad less jag blir på den här förkylningen !
Den bara återvänder och återvänder.

På fredag gjorde vi pizza, det var gott.
Kollade sen när dom där andra körde cross på crossbanan...
Sen började alla tjata att vi oxå skulle festa...
JAJA då !
Vi hade visst roligt...
Sen blev det galet och jag har inte sovit allt för mkt igår...
men men, det är bra nu.
Sov hos Emma tills jag vaknade av ett telefonsamtal,
kunde inte somna för att en viss Richard snarkar som
en jävla gris, då gick jag hem....
Tack go´ vänner för at ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla älskade Lisa, krya på dig- det känns som om jag skulle behöva hålla dig i famnen o vycha dig o pyssla om dig;-)

Krya på dig, kram på dig- jag älskar dig!

2008-05-25 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0