-Söndags myspys med dig.

Tony har retat mig idag.
-Det är så kul och reta dig när du är sur.
Jo det tycker verkligen jag också,
fast så här i efterhand är det ganska kuligt, hehe...

Idag, eller ganska nyligen gjorde vi tacos,
det var gott.
Åt bara en sån där mjukis,
blev så himla mätt och är ännu proppmätt.
Brukar bli så när lunch/middag blir frukost.

Man bor ihop, ser varandra hela tiden,
tänker på varann nästan hela tiden,
sen vill man ändå ha nån dag i veckan
som man bara vill vara ensamma med varandra hela dagen,
bah du & jag älsking.
Det är ganska knäppt ändå tycker jag,
och det är det jag ville komma fram till.
Får man aldrig nog ? :D
Hoppas inte, trist då ju. hihiiiiiiiiiiiiiii
Det är inte många jag kan vara med hur mycket som hellst
utan att bli less, tur att Tony är indelad i den kategorin.

Dom man kan bråka med ordentligt kan man vara med hur mycket som hellst,
har jag kommit på.
Familjen, Tony & Fia.
Fast det roliga med mig och Fia är att vi inte behöver bråka.
Men vi kan om det behövs :D
JAJA ! NU SPÅRADE DET HELA UT TOTALT !



Lite tatuerings motiv som jag vill ha, har mer ideér men ni får bara se några :D
1.Fast så man ser korten helt  och hållet kanske, eller göra nått snyggt runt omkring, men i den stilen på armen.
2.Bara den största lejonet som står upp, så syngg och ståtlig, precis som jag, haha skojja..
3.Eller det lejonet.. - bä bä vita lamm.
4.Lejontassarna på vänster revben/ryggen, eller vad man nu kallar det :p

-Lejonen ska sitta på höger sida på revben/ryggen, ganska långt ner ska den gaddningen börja asså, sen ha något krams som fortsätter upp mot skulderbladet, över axeln, sen på armen möjligtvis korten där, och annat tjaffs runt det, sen ska kramset fortsätta ända längst ner till handleden, blir nog en gaddning som man kan fylla på eftersom.
Ska inte ha några färger, det gillar jag inte på mig. Kan vara snyggt på andra.. kanske... men jag vill inte ha :D
Har kommit på några rader som jag också ska skriva på min kropp...
Fy fan vad jag längtar till nästa gång jag får tatuera mig ! Ska bli sååååå kul och skönt ; )
Vad för sorts "krams" kan jag ha som ska slinga runt min halva kropp?
Jag hittar inget bra, och har iiiinte så bra fantasi så jag kan komma på sånt själv.
Vet någon vart jag kan hitta min månads blomma ? Det kan ju vara fint att tilllägga...på något vis..
Jo tänkte också göra en till sak, fast är ännu lite osäker på det (men har ju en massa tid att tänka igenom det, hehe)
Men då måste jag ha 4 små klickar färg, så därför är jag väldigt skeptisk.. Handlar om en syskon tatuering i af.
NEEEEEEEJ
Nu ska jag sluta.
Nu ska jag jobba, bygga hus, som den arkitekt jag är (spela sims)

Förlåt, var tvungen att få ut mina ideér och bloggen är ett perfekt ställe att överföra sina tankar på : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0