den 15:onde November 2008

Idag vaknade jag vid 10 tiden, det var så varmt så jag
sket i att fortsätta sova.
När Tony vaknade stack han nästan på en gång,
jag blev lessen och kännde mig så ensam
så jag var tvungen att gråta en skvätt, haha.
Men då städade jag i af, nått bra kom ut av det hela.
Senare åkte vi till Tonys Moder & Fader & åt Tonys pappas
förbannat goda köttsöppe, enda gångerna
jag gillar grönsaker & lök i köttsoppa, mkt mums.
Var till Lars & Sara sen, vi spelade TV spel, himla kul.
Enda när man spelar med Tony- Han skulle spela hela tiden.
Enda när man spelar med Kim-Han säger bara: FEL FEL FEEEEL !
Haha, men himla kul hade jag !
Väntade på att min sölpotta Nina syster skulle dra sig från Movägen,
slutade med att jag gick dit och drog ut hon från det där huset...Nästan i af..
Vi drack en öl var, man blir skönt sömning av en öl.
Saga kan nästan säga ompa lompa, hehe.

Kom nyss hem, ensam är jag, Tony är ute med grabbarna & festar.
Trist att vara ensam ju.
Men jag är lite trött, så jag kanske kan somna?

Ikväll kunde jag känna mig trygg när jag gick hem i mörkret.
Sjukt att man ska behöva ha på sig vissa saker för att känna
sig trygg i sin egen lilla stad !
Synd att det finns så sjuka människor.
Men men, det är ju så denna värld är.
Näe, nu ska jag kolla fiiiiiilm !

G´natt !

Kommentarer
Postat av: NIna

ja det var bra att du kom hem :-D med vapnet i behåll

2008-11-15 @ 23:47:40
Postat av: lisa

haha, jaaa, den slapp jag använda ;P

2008-11-15 @ 23:48:52
Postat av: Nina

JA SE på den du ja ä vaken som en uggla jag.....

jobbar natt, bygger o bygger.

gåta:

vem är det som bygger och bygger men aldrig börjat spela?

2008-11-15 @ 23:54:01
Postat av: lisa

haha, jaa du jobbar som fan du asså ! jag kanske oxå måste jobba inatt... Det är du NINA som bygger & bygger och aldrig börjar spela, hahah.. den va bra du !

2008-11-16 @ 00:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0