di di di daaaa

Saga lilla kan vara nöjd med sitt första kalas.
Det blev en trevlig dag.

Jag vill inte ha all tid i världen som jag har.
Jag vill ha mycket att göra hela dagarna !
Det är så mycket jag vill göra,
men känns som att dom sakerna måste vänta tills jag får jobb.
Jag mår bra så här vanligt,
men att inte ha jobb gör mig galen,
jag känner mig lite deprimerad av att inte ha ett jobb-jobb.
För mig duger det inte att vicka ibland !
Är det fel av mig som vill satsta liiiite högre ?
Torka gammel pempa är inget jag vill göra.
OCH det vore inte vara det enda sättet att få ihop kosing på,
lixom, det enda alternativet... JAG VILL HA MER !
Det här är det jag stör mig på varje dag, arbetslösheten,
jag ler och är glad ändå, men det är inge kul för mig.
Jag måste försöka ännu mer, men hur?


Kommentarer
Postat av: Miaa

Nej man kan ligga 3 pers i den typ :D Och skööön e den =)

2008-11-21 @ 00:31:42
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Anonym

prova radiotjänst

2008-11-21 @ 08:15:40
Postat av: NIna

man kan inte börja på topp vet du väl!

man får lättare jobb med körkort!

fan att duiinte fattar att använda denna tid du har till att fixa det............

2008-11-21 @ 13:19:16
URL: http://ninokalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0