good night my darling

K o l l a t   t v   h e l a   k v ä l l e n . .
Men innan det lagade jag facktiskt mat !
Och innan det var jag på konsum,
innan det var jag på leksaksaffären med NIna & Saga 
och saknade att leka med Barbies..(innan det var vi på bibblo)
Blir så ledsen och svartsjuk på ungarna som får ha så
fina barbien och fina kläder till dom idag.. Fuuuuusk !
Såg på Öb för nån dag sen en så fin Ariel Barbie, som var så billig
och fin och önskade att jag vart liten igen...
Mina grann kompisar hade nämnligen varsin Ariel barbie
och Nina hade en Poccahontas, nej fan det var ju Jasmine från Alladin ! dum jag..
och jag hade bara vanliga Barbien.
Men vi hittade en gång i vårt gamla hus en mjuk hund som var i perfekt
storlek till våra Barbien och som såg ut som Eriks hund (Erik i Ariel ni vet)
så det fick duga... Men saknar ändå den goda tiden med våra Barbisar...
Kanske Sims är Barbins ersättning ?

Aija, talade nyss med Fia i över två timmar, jisses vad vi kan prata !
Kom på att vi hade kunnat prata fast hur länge...
När vi väl börjar så kan vi prata om allt mellan himmel & jord,
och t om det som finns ovan och under det..
Så roligt, saknar soFia.
Nu ska jag försöka skriva klart det där och sen sova...
Snark !



Kommentarer
Postat av: Nina

men vi fick ju alltid önska oss varje jul vad för barbie vi ville ha o du ville väl bara ha en vanlig och jag jasmine! ja åså hade vi ju mjukis rosa hästen som barbie häst värsta mongo hästen....

2008-11-06 @ 11:28:27
Postat av: lisa

ahaa, men ajg ville ändå ha en sån där disney figur.. jaa just det... vi såg ju på bild att den hade visst hår en gång i sina dagar oxå..

2008-11-06 @ 18:37:15
Postat av: ;-) morsan

ja, tänk om ni ännu var i barbie åldern ;-) då skulle jag ha er hemma o inte uti stora vida världen....

2008-11-07 @ 15:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0