Grattis... så här på kvälls kvisten....

Jag har aldrig sagt att jag är en bra dotter...
Glömde bort att våran kära Mor fyller år idag ! :s
Nina nämnde det tidigare idag,
men då kom jag ihåg det i 3 sekunder kanske, så var det borta
tills nu när jag läser att mina systrar skrivit grattis i deras bloggar...
Mama ringde mig tidigare idag och jag sa inget om grattiset..
Jag skäms.
Ska sätta mig i mörkret i min skamvrå och skämmas...
Jag som nyss tänkte ringa Mor för att gråta till hon om mina problem..
Så fyller hon år !
Dumma Lisa ! ! !

Men Grattis till världens BÄSTA mamma !
Tack för att jag & mina syskon får ha dig som Mor.


För övrigt har jag vart med Nina & Saga hela dagen.
Himla trevligt !
Saga... Sötaste sötnosen.
Brr, himla kallt ute nu asså.


Kommentarer
Postat av: ;-) morsan

Tackar tackar, men som jag sa i går kväll i telefonen- det gör a b s o l u t ingenting att glömma min födelsedag, när man är 50+ så är det bara bra om man glömmer att tanten blir äldre ;-)

Som jag skrev till Lotta också:

Tack för att jag har er, mina älskade barn/barnbarn,

utan er skulle jag inte kunna vara "världen bästa" mamma o inte mamma överhuvudtaget, så tack till er att ni blev mina barn;-)

2008-11-14 @ 07:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0