jul skinka är gött

Igår drack vi alkohol. Jag drack sprit.
Kan tydligen inte dricka bara sprit en kväll så där,
för jag blev nog lite för full :D
Alla var samlade, Sara & Lars avskedsparty,
dom fuskisarna ska till Australien en längre period och upptäcka världen kanske :p
Hade ganska kul där innan krogen,
men på krogen vart jag alldeles för päisä,
så jag tog mitt förnuft i fånga och åkte hem,
spydde som en gris.
När jag vaknade imorse hade jag jordens huvudvärk !
Har aldrig haft så ont i min skalle i hela mitt liv !
Gjorde ont i hela huvudet, tillochmed i tänderna !
Jag brukar inte ha huvudvärk när jag är bakis,
har alltid undrat varför alla har det i alla filmer, nu förstår jag.
Mådde mkt illa också till på köpet.
Spydde tills den söta gula gallan bara fanns kvar.
Det blev inte bättre när Tony nämnde Tutti Frutti spriten
som jag drack igår... Då sprang jag på toa och var tvungen att spyyyyy,igen.
Snart är de dags för Julbord, fyfan vad gott det ska bli ! ! !

Nu har jag bestämt mig för att jag aldrig mer ska dricka i hela mitt liv !
DET SUGER !
Men tack till alla som ändå gjorde så jag fick en trevlig kväll,
folket är ju ändå alltid bra, det är bara spriten som börjar bli jobbig
för gamla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0