liten dröm

Vilken mys dag, du & jag !

Justja, drömde inatt att jag lånat en Snövit (och sju dvärgarna ni vet) korsett av Lotta,
vi bodde i gamla huset och där var även Lucas & Peyton (från serien one tree hill)
Tony låg i en säng och pussades med Peyton, men det var ändå bara en inspelning
till serien eller nått sånt, så jag brydde inte mig.
Då tänkte jag att då kan ju jag gå på date med lucas & pussas med han,
för jag var som kär i han..
Så skrev jag ett sms till han " ska vi gå på date?"
Undrade om jag skulle skriva dejt, eller date,
men då kom jag på i drömmen att måste ju skriva date,
för han kan ju inte svenska... Smart va? haha
Men fick bara tillbaka ett sms av nån Maddedlo,
eller vad det nu stod... Det var som:
"men Lisa, klart du inte kan skicka sms till han !"
Daaaaaah.
Sen gick jag och Nina till Gammel Emils gamla hus på hans äng,
inne i husen var det ruttet och det låg en massa döda kortväxta
gubbar överallt.
En låg naken och Nina sa;
"Men uuusch, inte vill jag se en död gubbes rövhål"
Eller nått i den stilen.. Min dröm hade som ingen mening,
men kul att drömma om kändisar, kan inte minnas att det hänt förut..
Förut om Plupp, fast jag trodde att det var verklighet gaaaanska länge...

Näe, nu ska jag kolla tv eller nått.
Fi fan vad jag hade velat ha massa karra och coca cola just nu ! mm... grrr...


I'm not ready to make nice
I'm not ready to back down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0