Livet är en engångsgrej

Nu har jag städat, det var på tiden.
Har tänt ljus här hemma, det är mysigt.
Det handlar inte alls om att vi inte har några glödlampor.. nananaaa
Men det är ändå mycket trevligare med levande ljus (inte juice om pappa skulle råka läsa, hahaah)
Jag har tusen planer som jag ska göra, men TYVÄRR behövs det
en del pengar om det ska kunna genomföras...
Alltså, inte miljoner, men i af en stadig inkomst en gång i månaden ;P
Men det löser sig !

Idag är jag på topphumör !
Fast jag vart ensam hela dagen.
Jag är så glad & lycklig !
Det är nog första gången i mitt liv som jag kan säga att jag är lycklig.
Allt känns så bra !

Hoppas Tony är pigg när han kommer hem,
och inte trött och trååååkig, men förstår om han är trött,
men jag får väl hoppas på att han är pigg om jag vill !

Jag skulle vilja ha en bebis, men jag ska inte skaffa en ännu..
Men det vore roligt...
Tonys pappa undrar när han ska få bli farfar,
inte ännu i af, för våran del : P
Äh, det duger med Saga ett tag till : p

Justja, det är ju farsdag idag...
Jag ska nog ringa och säga grattis till pappa..
Han kanske blir glad då...
Jajaaaa, ska ringa nu. heeerrå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0