november

Igår var jag hemma hela dagen och byggde hus..
Tony & Richard var i garaget och byggde släpet,
sen var jag tvungen att komma dit och måla det där släpet,
för det hade dom inte tid med... Tyckte dom.
Jag målade och var så himla duktig !
Jag hade kul, fick gå me fula målarkläder...
Vi kom hem först vid halv fyra på natten tror jag,
då var jag tvungen att duscha för jag var så himla grisig,
inte bara av målarfärg.

Efter nästa vecka ska jag nog åka till byn,
bo hos mommo & moffa och vänta där tills jag får jobb.
Känns så dumt att vara här i stan utan att kunna betala för sig själv.
Sen har jag inga pengar på mobilen så jag kan svara JA med stora bokstäver,
så då kan jag ändå inte jobba och då = byn.


Kommentarer
Postat av: NIna

varför inte denna vecka som kommer..för vi ska nog åka..kanske

2008-11-23 @ 15:26:58
URL: http://ninokalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0