seg boll

Igår var jag med Nina & Saga.
Saga var en liten syckling... Stackars bebis,
39,5 graders feber kan inte vara lätt för en bebis..
Men efter en sup alvedon blev hon alldeles galen,
hade man inte vetat vad hon fått för meducin så hade man ju undrat.

Jag hade också lite feber igår.. Jätte lite.. men det känndes.
Idag var jag också risig.
Vaknade halv åtta och var vaken till tio kanske,
sen somnade jag om och vaknade sen igen vid tolv.
Då fick jag lite ångest efs jag vaknat så tidigt och sen bah somna..
Är seeeeeeeeeg idag.
Ska skriva ett brev snart,
skämmigt.
-Hej jag heter Lisa och jag är bäst, därför..
Åååh, kan ingen hjälpa mig ?
Funkar inte det här då får jag ta tag i en annan sak...
Själv är bästa dräng ?
I think so.



Kommentarer
Postat av: Miaa

men fyy faen vilken tråkig blogg, ja ides inte ens läsa =)typ nått inlägg bara jag somnade nästan =9

2008-11-04 @ 20:53:48
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0