snus er gött

General white har jag just nu... Fanns fan inte min älskade Ettan igår på konsum !
Man blir som lite ledsen i hjärtat när man inte får sin älsklings snus...
White portion, man känner inte smaken av dom när man har dom i käften,
känns som en te påse som bränner, sen när den börjar rinna
så kommer det i floder och smakar skiiiit...

Tacka vet jag Ettan !
När jag var liten trodde jag att det fann tvåan & trean också...
Men det var för att jag var säker på att jag såg Åke köpa det engång...




Kommentarer
Postat av: Miaa

Faaan va länge sen det va jag tog en snus, brukar lukta på alexanders snus, det luktar underbart. All snus luktar så gott, förutom jävla onico, bläää.

Jag hoppas dom slutar växa snart får ja ju fula bristningar och sen efterknaske det blir som riktiga mamma pattar, inte kul, men nu är det det, baaaara dom slutar vexaaaa )

2008-11-12 @ 13:21:06
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: lottabecca

hahaha, tvåan och trean.. åke, ahhaha

2008-11-12 @ 13:25:03
Postat av: Nina

ja det minns jag att du sa, 2an o 3an.

fan VAD SKÖNT DET ÄR ATT INTE VARA BEROENDE AV BAJSSNUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHAH

2008-11-12 @ 15:06:41
Postat av: lisa

jaaaa.. men det är inte lätt det där :p Snus är gott... du vet den nina !

2008-11-12 @ 16:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0