söndag.

Har inte suttit vid datorn sen fredag, det är duktigt av mig..
Var ut med systrarna på fredag, och jag undrar oxå varför
vi gick till Ferrum, det är som så.. blääää där...
Man går runt och kollar om man ser någon man känner men näe,
borden är så konstiga där och bla bla bla..
Men hade lite kul ändå.
Vissa får ångest när dom är för fulla,
men jag har lite ångest över att jag var för nykter...
Ska man göra något ska man göra det ordentligt...
Eller det gäller inte alla, det ska bara gälla mig :D
Drack ändå ganska mkt för att vara jag,
men det smällde som aldrig till så där
ordentligt som man vill att det ska göra :D
Ändå var jag bakis som en gris igår,
legat på soffan hela dagen förutom 2 vändor på konsum.

Jo, Tony tvingade att jag också var tvungen att hjälpa
till att städa... Grrrrr...
Såg slutet av några skräckisar på tv igår,
och jag blir ju så lätt rädd för sånt,
och det vet ju en viss person,
så han skrämde mig så jag höll på att börja grina,
tårarna var just på väg att spruta, men då slutade han..haha.
Sen kunde jag inte vara ensam i något rum,
för att jag var så rädd...
Nu har jag promenixat till Nina,
man kan ju inte gå på promenad bara så där helt solo
och inte komma nån vart, det är ju trist..
Saga är inte hemma, jäkla tomt utan den lilla pysen.
Skulle jag hjälpa Nina att byta säng kläder eller har hon redan gjort det?

Nu skrev jag för mkt, förlåt.


Kommentarer
Postat av: Miaa

Men du kan skriva det i en kommentar, jag har ju hemlgiga kommentarer, måste godkänna för att dom ska synas =) säg veem?? :D

2008-11-03 @ 00:57:49
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Miaa

Men du kan skriva det i en kommentar, jag har ju hemlgiga kommentarer, måste godkänna för att dom ska synas =) säg veem?? :D

2008-11-03 @ 00:58:03
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: ;-) morsan

Jasså, då har inte Ferrum förändrats så mkt, kommer inte heller ihåg att jag nånsin haft så där jättekul på Ferrum....säkert kanske nångång..men av nån anledning så kommer jag inte ihåg det, ni vet..."jag hade skitkul, men minns ingenting"

2008-11-03 @ 08:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0