titanic

Aaaaj, min stackars rygg...

Igår kväll flyttade vi fetaste madrassen av sängen till tv rummet,
bara på skoj, det var mysigt i af.
Sovit gott inatt, saknade min älskling när jag vaknade, buhuuuu...

Drömde att jag var på Titanic när den sjönk, fast det var lite annorlunda i min dröm,
de kom in vatten å sånt, jag hjälpte alla andra och sket i mig själv,
delade ut kniv & gaffel till alla (båten sjunker, alla måste ha sånt ?)
och jackor från en garderob, jag gav bort min jacka också,
jag brydde mig inte alls om mig själv...
Jag tänkte bara att alla måste klara sig,
båten tog som sagt in vatten, men den hann som aldrig sjunka,
vi kom in på land med båten med en riktig krasch.
Det var jätte läskigt.
Sen kom mamma och hämtade mig då grinade jag för
att jag gett bort min jacka efs min börs var där...
Minns inte så mycket av denna dröm, men den var inte rolig,
vaknade och ville veta slutet, somnade om och fortsatte drömma,
men då blev allt bara helt knäppt,
sjöjungfruar som simmade omkring båten, jag blev jagad av en stor
mc kille i en pool osv...

Jaja, nu måste jag skynda mig till Nina !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0