ikea duger.



Lite prylar jag vill ha, fast inte riktigt den där soffan... Men typ en sån.
Om det inte märks så gillar jag trä saker, som är träfärgat asså.
Mycket snyggt tycker jag !
Jag är redo att inhandla en massa prylar till vårat hem,
men måste ju först få en jobb förståss,
när jag fått det, då kommer jag ha himla kul :D

Vi ligger i sovrumet och pratar:
-Undra vad vi kan ha för tapeter här sen då? Säger jag
-Hmm, jag vet inte. Säger Tony.
Jag föreslår olika färger och hur jag skulle vilja ha det.
Tony lyssnar snällt och leker intresserad..
Så sa jag:
-Du bryr dig inte va?
-Haha, näe..

Så jag får bestämma sånt här :p ,
det är inte så noga för han... Min lilla gris...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0