bilder från våran lilla resa

Dom här bilderna är från en annan dag med hyss...Men det får inte ni veta.

Haha, ja jätte roliga bilder....

Nu drar vi. semo jag
Vi lekte turister
Läskig bild, ser ut som att jag tänker ta mitt liv
Emma och jag ser ut som ett s*r...hahaaa, men jag undrade bara vilken min vi skulle göra
Emma glor.

 Jag ska hoppa ganska långt ner, och vet inte om jag kommer komma upp !
Men jag hittade en väg upp, hade jag inte hittat den, hade jag vart kvar där nere..
-Emma, kolla, här hade jag kunnat sitta, Emma: Men Lisa, du sitter där. Jag: Jaja..
Jo, Emma röker alltid.. inte.

 Emma var jätte rädd, som ni kankse ser.. haha

Mmm, det var lite av våran lilla resa...


Kommentarer
Postat av: nina

på den bilden där du leker turist ser du ut osm ett mongo i ansiktet.

Och..har emma MIN mössa????????fick hon det???VAAA??????Nu luktar den ju emma....

2008-10-03 @ 09:41:34
Postat av: ;-) morsan

åå vad fina bilder, ni tjejer tar så fina bilder...vad jag längtar efter vår kamera....

Viss var det Abisko ni var till´, tjitt vad vackert det är där, det har jag aldrig tänkt att det är så fint :-)Kram ha enhärlig helg!

2008-10-03 @ 14:35:02
Postat av: tina

fiiiina höst bilder : )

2008-10-07 @ 07:19:50
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0