killens ring

Igår när jag gick från Konsum såg jag en kille
efter vägen som såg ut att ha tappat något,
han drog med fötterna efter marken och kollade & kollade,
jag frågade:
-Har du tappat något ?
-Joo, min ring, sa han med ett leénde och ett litet skratt.
-Jaha.. Hoppas du hittar den : )

Fick så dåligt samvete över att jag inte hjälpte han
att hitta sin ring ! Kunde knappt somna för jag
hade så dåligt samvete och ångrade att jag inte ens
FRÅGADE om han ville ha hjälp.. Nästa gång
jag ser en människa i nöd lovar jag att rycka in,
helt klart...
Drömde t om inatt att jag hjälpte killen att hitta ringen...
Hoppas verkligen han hittade den...
Kommer kolla extra noga på marken där,
om han inte hittade den..

Var nyss med systrarna lite på coop, roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0