kvälls snack.

Ibland lovar jag mig själv saker,
sen skiter jag i att göra det jag lovat mig själv..
är det dåligt ?
eller, det är väl klart att det är dåligt...
kanske inte allt man lovar sig själv,
för ibland kan det vara knas saker (för min del i af)
men det är nog viktigt att hålla löften av sig själv också,
det är nog lika viktigt som att hålla löften till andra,
man måste lära sig att vara mer egoistisk,
kanske inte på alla sätt, men ändå på många,
klart du ska fortsätta bjuda ditt karra till dina syskon och polare,
men när något gör så att du själv mår dåligt,
då ska man vara egoistisk, för gör du något sånt för dig själv
så kommer det vara bra för någon annan också, på ett eller annat sätt...
som vanligt vet jag inte vart jag vill komma...
men nåt fick jag väl ut av det hela ?
haha, nej, jag vet inte...

kollade jobb på internät sidorna men inte fanns det något
som jag var kvalificerad till, haha,
undra om jag kan änvända det ordet i detta sammanhang?
för jag är inte ens säker på vad det betyder, ska googla på det senare :D

idag blev jag riktigt rastlös efter tvättstugan och skruvade ihop stolarna ! ! !
de ni !
sen kom Tony hem och skruvade ihop en, men jag gjorde 3 st,
för att jag är så hilma bäst !

nu ska jag möta min lillebror. adjö & god natt .


Kommentarer
Postat av: NIna

VAAAA!!!!skruvat ihop stolarna?????

Nej det här måste jag undersäöka närmare...

2008-10-30 @ 09:22:23
Postat av: lisa

jadu, å det är elt sant ! ! !

2008-10-30 @ 13:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0