måndag kväll... nananana

Jag har som lurat mig själv att det är tv kväll idag,
fast jag ändå visste att det inte var det,
finta hjärnan lite..

Jag skulle vilja ha nytt fixat, fräscht hår,
skulle kanske våga mig på att göra det lite ljusare...
Neee, så långt ska jag inte gå..
Allra hellst vill jag ha långt svart fake hår
med lite vittblont, nån slinga eller en fet slinga eller nått.
Men det får vänta tills jag blir lite rikare,
då ska jag bli så fiiiiiin.
Håret gör så himla mycket på en människa, det är inte klokt !
När jag var liten ville jag bli frisör, men nu... Nu vet jag inte,
när man var liten var allt så lätt,
då fick hjärtat styra, nu har man fått lite mer hjärna (jag sa bara lite)

Nej, hade bara inget att göra så jag var tvungen att skriva mina viktga tankar...

Vad kan man bli om man inte har en riktig utbildning ?
Jag funderar och funderar och kommer inte fram till mycket vettigt..
Jaja, ha de !


Kommentarer
Postat av: lottabecca

Då utbildar man sig :D fast då måste man veta först vad man ska utbilda sig till.. och det är de som är de jävla problemet i det hela.. "VAD?"

2008-10-20 @ 21:56:13
Postat av: lisa

du är så smart lotta.. jag undrar vad man INTE behöver utbldning till, vet som att man annars måste utbilda sig.,fglösgnklbsgnslakb

2008-10-20 @ 21:59:41
Postat av: ;-) morsan

Lotta, du har ju kameran...ta bilder o sätt in så man får se på fina bilder ;-)

2008-10-21 @ 06:44:01
Postat av: ;-) morsan igen

f´låt Lisa, jag är lite i morgonmössan- brukar läsa er tjejers blogg på morg. o hade för´mig att jag läste Lottas nu- tänkte också att va ! jag har då aldrig hört att lotta ville bli frisör!! du ser mitt förra inlägg...ko ko ..jag började skriva just att ville du inte bli veterinär en gång, men då insåg att jag var på din blogg....tänkte också när jag öppnade komentarer..va konstigt, Lottabecca skriver komentar till sig själv...ho ho mig vara snorrig i bollen...ha en bra dag Lisa jag älskar dig

2008-10-21 @ 06:50:25
Postat av: lisa

haha jaa du mamma, du är lite virrig ibland...

2008-10-21 @ 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0