natt, dröm & lördag

Vi vaknar ofta samtidigt och bara kollar på varann,
och somnar om igen.
Idag vaknade vi samtidigt,
kollade på varandra med ett leénde,
Tony klappade mig på huvudet,
jag klapade tillbaka honom på huvudet,
sen gör man ett sånt där ljud som
visar att man uppskattar det.. Så där. mmm..
med en ljus ton, sen somnade vi om igen.

Inatt har jag och en massa människor umgåtts med
tama lejon och vilda hästar,
hästen bet mig på handen och sparkades.
Lejonen var så gosiga.
Jag var så fascinerad av det.

Emma och jag hade uppdrag igår,
mest Emmas uppdrag,
Miaa var med ett tag hon med,
vi hade roligt,
hoppas det gick bra för Emma
och hons bror när dom for hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0