övergivet barn

Drömde att jag & Lotta skulle göra våfflor,
det skulle bli så gott !
Så vaknade jag och kännde med handen höger om
mig om Tony kommit hem ännu, fick en chock när
jag bara kännde hans täcke,
hann tro att jag var ensam i världen och att jag var den enda
överlevnade, för jag kännde mig så ensam !

Kollade på klockan.. 20 över 6, jaja, han kommer snart..hoppades jag...
Kom på, LOTTA ! Har hon kommit hem ordentligt ?
Har det hännt nått med hon ? Skickade sms och fick inget svar till 12,
då var jag tvungen att ringa och kolla om hon levde, hon svarade,
lät konstig, hon sa att allt var bra. Ringde en gång til efter min frukost
för att försäkra mig om att hon mådde bra (utom bakis) och att
hon inte var kidnappad, hon var hemma.
Tony kom vid halv 7 som vanligt från jobbet och jag blev så lättad
över att jag inte var ensam, kunde nästan fälla en tår, så lycklig var jag.

Näe.. nu ska jag.. göra nånting..

Hade skoj med Emma & Miaa igår,
discobowling och fettomat.
Tillslut mådde jag riktigt illa och åkte hem.

det man inte tycker om är man oftast rädd för.


Kommentarer
Postat av: lottabecca

du säger alltid massa smarta saker, som man inte tänkt på tidigare, men sen när man hör det så är det så bara. Och nu menar jag ju den sista meningen som du skrev, helt rätt.

2008-10-19 @ 17:01:06
Postat av: lisa

jaa... jag är ju en tänkare och kommer fram till saker som den meningen ibland :D

2008-10-19 @ 18:33:55
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0