tisdag ?

äntligen känner man sig som människa igen-börjar tänka.

var på bvc och på stan idag med Nina & Saga,
Saga är fan så söt, Ninni hade sett till så Saga fick ha på söt
dressen moster Lisa gav hon, såååå sööööt.
Sen hem för att laga mat, spagetti och kättfärs sås,
T trodde inte jag kunde det, att det bara skulle bli äckligt eller nått,
inte konstigt man inte ens vill försöka laga något annat än korv & makkisar..
Men jag tycker maten blev förjävla god !
Emma var också här med oss idag tills nyss,
vi kollade O.T.H och kvällens program..
Justja, vi gick på coop också, jag tycker det är jätte kul
på coop och blir glad av coop, så de så !

Ensamma nätterna börjar inatt och en vecka framåt..
Äh, är väl bra att lära sig vara ensam ibland också..
Vad vet jag ?
Jag vet fan ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0