börja inte ens att läsa, helt onödigt

God morgon, god lunch !
Kunde knappt somna om efter att grisen lämmnade mig imorse för jobbet.
Men gjorde det tillslut och drömde sjuka drömmar som fan,
några hemska också, en hemsk var att Sebbe var hos sin tjej, i idivuoma (konstigt)
vi andra var i byn, vi hade meassa främmande, Lotta, jag och våra nya killar skulle sova i våningssängen så ringde min telefon, så var det Sebbe som var jätte ledsen och rädd, någon fullgubbe hade hotat han, Sebbe ville hem,
jag berättade till mamma men hon sa; vi har nästan ingen bensin i bilen,
jag blev förbannad och skrek en ramsa så sa hon, jaja, det räcker väl dit i af...
Min lillebror var ju i fara ! Mitt hjärta gjorde ont i drömmen, ni skulle ha hört hur ledsen han var..

Innan dethär drömde jag att jag var i Turkiet och jag hittade en ny kille där (obs han som sov me mig i våningssängen haha), vi blev jätte kära. När vi var i vårat sunkiga hotell så ble det krig där, det bombades och var lite läskigt,
Lotta var iaf med där.. jaja, inte så noga med mina drömmar, men dom var jätteknäppa.

Drömde också att jag drog upp persiennerna och gardinerna i sovrummet, trodde jag gjorde det påriktigt, men vaknade till lite senare och såg att dom inte var igendragna, jag fattade inget, haha.
Drömde också att jag och Emma var på ett tag med en stereo och skulle ha fest där, drömde sen också att jag sa till hon vad jag drömt.

Sen vaknade jag och trodde jag drömde, men det gjorde jag inte.
Kände en konstig känsla från bröstkorgen ut till armarna ända till fingrarna,
det lixom drog, kittlades, domnade typ var fjärde hjärtslag eller nått,
jag var ju vaken och tänkte att jag hade fått något hjärtfel och låg på sjukhuset
och var nära döden och att jag därför såg att jag var i mitt eget sovrum,
och att dom hjälpte mig med en sån där el grej dom startar hjärtat
med, men nej, jag levde och var hemma, det var lite skumt..
Det gjorde ju inte ont, det var just det som var det märkliga..

Hoff, tänkte att jag skulle skriva typ 3 rader, men nej,
då måste jag berätta mina onödiga drömmar istället.
Har tvättstuga 12-17, tungt att bära ner allt själv...
Men jag är stark och klarar det galant ;)


Kommentarer
Postat av: lottabecca

jag läser allt, det är kul med drömmar, även om man inte ens i närheten kan leva sig in i dom :D

2008-10-11 @ 10:52:28
Postat av: morsan

läste också allt, o tänkte just skriva att det är kul med drömmar, så såg jag att lottabecca också skrivit just det...me det är kul tycker jag med drömmar, lite mystiskt, tänker att månne om det har nån betydelse...nåt med ens undermedvetna ! Tjingeling! o kram laav jo

2008-10-12 @ 18:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0