skitkorv

Igår läste jag ut min bok, jag är så himla impad av mig själv !
Började läsa den 15 oktober och igår var det den 26...
Jääävligt snabbt för att vara jag, jag är så duktig !
Typ på 11 dar ! Oj, oj, oj, det har aldrig hänt mig tidigare...
Boken var bra, Purpurfärgen hette den.

Nu är jag heeeeeelt ensam här i vårat hus,
alla bah drog.
Ska snart göra mig klar & gå till mommo & moffa.
Har saknat min mommo.

Jag & Nina har hittat en blogg som vi tycker
är så rolig att göra narr av,
kan man säkert göra av våra bloggar oxå,
men den här är så... daaaaaaaaaaah
Hahahahahaahaaaa


Nina. Lisa, Lotta. Nina, Lisa, Lotta


Lisa heter jag.


1.Jag efter att dragit och slitit upp massa potatis.
2.Ett ställe från våran fina by.
3.Långkalsong jag på promenad med syster i Mtj.

Kommentarer
Postat av: Miaa

OOh tell meee jag vill oxå?

2008-10-31 @ 00:13:26
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0