älsklingen min

Åååh, jag saknar Tony... Jag vill hem .
Jag vill bli kramad ! Som sagt, jag kommer aldrig mer tillåta att vi ska vara borta från varann så här länge igen, aldrig, jag behöver min lilla gris. Ska i af bli himla roligt att träffas igen : ) Jag planerar att åka hem nästa torsdag, eller hellre tidigare men det är ju inte allför ofta jag får vara så här mycket med min familj, så jag får nog längta ihjäl mig till min älskling... buhuuuuu :'( Fast vi pratar med varann ganska många gånger/dag :P Nina sa; Men hur många gånger pratar ni med varann på en dag egentligen ?!
Haha, på tal om ingenting, Tony tar alltid sin brors gamla skor och nu hade han gjort sig av med de senaste och skaffat andra skor.. träskor, "nu får jag i af inte skoskav" haha min knas. Saknar han så mycket så jag blir galen ! ! ! ! ! Började t om gråta igår när jag pratade med han i telefonen.. Jaja, nu måste jag hjälpa den här tjat kärringen Nina med att bära ut skrot.

Har inget annat att skriva om än hur mycket jag saknar min älskling ! : ) Älskliiiiiiing. <3


Kommentarer
Postat av: mor

men kära nån, be Dustin komma hit för 17 gubbar;.)

2008-09-11 @ 08:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0