äntligen !

Har inte haft ett smycke i min tungpiercing på över ett halvår.. eller kanske inte ens år 2008, köpte idag ett smycke eftersom alla mina har försvunnit och den nya gled in perfekt, haha... Jag blev så glaaaad, tänk att man kan sakna ett hål? hahaaaaaaaa Har hört att folk säger att det brukar växa igen så fort i tungan, men min har då hållt sig, hade fan annars gjort ett nytt hål där, gjorde inte ont att göra själva hålet men efteråt.. det är fan det som är hemskt.
Jaja, har vart en skön dag, vart på G redan 10-11 till nu.

Vart på stan med Nina, Emma & Saga, roligt som vanligt men stackars Saga är lite sjuuuuk, det var tråkigt.

Kommentarer
Postat av: nina

det är för att karies o baktius bor i din mun och har bott i tunghålet

2008-09-29 @ 18:09:45
Postat av: ;-) morsan

ja, o att öronhål också ska växa igen (som på Lotta 2 ggr) men jag har gjort mina hål i öronen när jag var 18...hmmm. för nästan 34 år sen ..ooops, nå väl, du vet hur lite jag använder öronhängen, men de har inte växt igen...kanske har jag karius o baktus i öronen :-) el öronvax hi hihi, men då i ungdomen använde jag hängen flitigt..

Kramisar till dig, ha en toppen dag!

2008-09-30 @ 09:41:20
Postat av: Nina

nä mamma ditt öronvax är helt och hållet inne i örat för du HÖR JU INGET

2008-09-30 @ 11:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0