bla bla bla

Jag har tråkigt och har inget att skriva, egentligen, men orkar inte göra något annat än att sitta frmför datorn just, så jag ska nog lyckas få till några rader ändå ! Har vart med Nina & Saga hela dagen idag och Saga är så söt, mosters lilla solstråle. Duktig på tit-tut, det kan jag lova att ungen är + att hon är så himla söt när hon leker tit-tut leken :)
Jag och min syster har haft himla kul idag måste jag få tala om ! Har skrattat så det flugit saft omkring t om. Nästan 2 ggr oxå. "Ååh, nu ångrar jag att jag drack upp den så fort, för den goda smakens skull" hahahaaa.
Vad skulle jag göra utan mina tröga syskon ? Kan inte ens tänka mig hur hemskt det ska vara att va enda barnet !? Hur går det till ? Fyfan vad ensamt ! Jag är så nöjd, glad och stolt över alla mina 3 syskon, dom är bäst. Saga & Mama med, förståss : ) Det räcker gott och väl med dom syskon jag har med det hade vart kul om vi vart några till knasbollar ändå :P Fast... då är det ju så att vi har ju alltid haft våra kusiner/grannar, så det har nog räckt ändå : P
Jag vet, jag tjatar alltid om att mina syskon är så bra och bla bla bla, men det är ju bara så för att dom är ju fan bäst :D

Nowe, nu ska jag ringa min Fia, hon är också som en syster för mig, så de så !  :P
My sister from another mister, muhahaaaaa

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0