chirruna

jag är tillbaka, har lite dåligt samvete för att jag lämmnade Nina & Saga, sen för att mamma skulle vart ledig ons-fredag, men nu tack vare mig så blidde det inte så, men jag oooooorkade inte vara kvar i huset med de där idioten, hur kan man vara så sjuk som han ? äh, skit samma .

kom alltså igår till staden, kom hem till mitt hem, hem till våra saker, hem till mina kläder, hem till min älskling ! Otroligt hur jag hade saknat han, hade visst saknat han mer än jag kännde att jag saknat han, satt fastklistrad på min älskling hela kvällen igår, kommer vara det idag också, jag är så kääääääääär, är så kär i hans skratt, hans doft, hans dumma kommentarer, hur snabbt han äter upp sin mat, hur han går, hur han snarkar som en gris om nätterna, den speciella rösten han har när han pratar med mig, ååååh, allt, allt allt ! kom hem nu min älskade!
sen efter den här veckan jobbar han natt i två veckor! fifan vad jag kommer grina om kvällarna och nätterna. ;'(

nowe, nöden ropar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0