jobb i kiruna . com ?

Underbar dag ! Känns som första dagen på mitt nya liv eller nått, hoppas jag kommer få behålla de här glödet nu bara :)
Men det ska jag se till att jag får !
Jag Lisa.h.c.m vill verkligen ha ett JOBB ! Ett riktigt jobb ! Jag vill känna mig viktig, lära känna nya människor, kunna hjälpa till, känna mig delaktig i något varje dag, något viktigt, jag vill jag vill jag vill ! Kan ingen hjälpa mig ? Det måste ju finnas mer jobb att erbjuda i Kiruna än det som arbetsförmedlingen har ? Mer än det jobbikiruna.com har ? Det kan väl inte vara allt ? Det är ju nästan omöjligt om det är de. Då måste jag fan flytta ! Jag vill jobba med människor i behov av stöd, inte med bara en enda människa vill kunna ge mer, till många ! Vill så gärna jobba på ett boende eller korttids boende för handikappade, det är en av mina dröm jobb ! Det är roligt och givande, vad mer kan man begära ?

Nu ska jag sluta tjata. Men jag vill ju : )

Min älskling, du är också det bästa som hänt i mitt liv,
du är så söt och rar och jag älskar dig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0