hade du en rolig fest igår ?

some deep shit.

vaknade som vanligt vid 9-10 . frukost, tv, chilli dill, promenix, tvättade våran lortgris Troja, sen har Nina & jag rensat i köksbänken, sen skrubbade vi toa golvet som askungen med askungen borstar, vi hade roligt . Känns som att jag äntligen fått ha min storasyster helt för mig själv ! Ibland vill jag bara vara Ninas dumma lillasyster och inget annat. Kan till och med säga att det var skönt att mor var med Saga så jag fick Nina heeeeeelt för mig själv !

Elakt: Blev så glad när Nina och hennes föredetta gjorde slut, för han tog hon ifrån mig i två år ! Jag var arg . Men det gick snabbt tills hon fann kärleken igen, är självklart glad för hennes skull, men måste erkänna att jag blev arg på J som stal MIN storasyster ! ! ! Trodde jag skulle få ha henne en liten stund för mig själv igen... Men är som sagt glad att det är så, N & J, sen har dom ju fått den finaste ungen, så jag är inte arg nå mer på den där gubben som tjuvade min syster : )

Igår när jag och Nina rensade i köket blev det nog för mycket för F:et, han tog sig en sprritare, vart inte full, men jag blev väldigt irriterad på att ännu en gång behöva se den där ******* med ett glas rent i handen, han vandrade omkring i huset, hållde glaset i handen hela tiden, tillslut orkade jag inte nå mer och sa att han inte behöver gå omkring i huset med sprit i handen, om han vill dricka får han fan gå nånannanstanns och supa, där han är ensam, se på fan, han sprang inte omkring med sitt förbannade glas i handen nå mer.

Men idag... Idag kom L-O och bjussade på lite (säkert 3 liter) sprit, dom satt så snällt ute på gården och drack sin förbannade sprit, F:et kom senare in full som en jävla gris somnade vid bordet, vid diskbänken, nu sover grisen på soffan, tur fan att han var för full för bråk .
Jag blev så arg. Hade han sagt ett enda ord hade jag fan blivit galen, men han törs inte med sånt nå mer, vi är stora nu, pappa troode du att vi alltid skulle vara små och försvarslösa ? Du var redan då så dum att du inte förstod att vi också en dag kommer växa och bli större än dig, nej inte större så som i vikt. Vi är så mycket starkare än dig och behöver inte dig. Du kan ruttna i dina tabletter och din sprit, för mig har du redan ruttnat, vi väntar bara på att du själv ska förstå att du förtjänar inte ens bättre, orkar inte lägga mer dålig energi på att skriva om något så värdelöst som dig. God natt.

Hade du en rolig fest igår ?

Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha du är rolig du.det är roligt att vara din dumma storasyster ¨åxå ibland eller alltid...

jag blev åxå glad när vi gjorde slut.hohoho

2008-09-14 @ 11:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0