-

God dag, god dag.
Känner mig fortfarande lite sliten efter lördagens fest...
Räcker det inte med att må skit en dag ?
Jaja, man mår väl som man förtjänar : )

Väntar på att Nina ska ringa mig för hon ville ha med mig på staden.
På tal om staden, fan finns inga kläder att shoppa i denna lilla stad !
Inget för mig. På lördan skulle jag köpa nått fint att ha på mig,
slutade med att jag köpte en lång t-shirt/linne, ljus lila och allt,
inte riktigt min stil. Finns bara så där söta kläder, det gillar inte jag,
på andra är det fint, men det är inte riktigt min grej.

Tro jag åker till byn på onsdag,
hoppas det är kallt några dagar och snöar
och att det blir fint väder till helgen.
Har inte fått nog av våren riktigt ännu...

Kommentarer
Postat av: tina

hehe, jag vet man är ju lite orolig, för här i lule är det ju massa gräsplättar redan..Men jo enligt hemsidan finns de en del kvar, och förra året var vi också där första maj, å det var sjukt underbart med 20 grader varmt å skidåkning samtidigt ;D men det var ju lite slaskig snö på en del ställen så det blev en sörja :P



här är från hemsidan

Avoimet hissit: 25 / 26 = typ liftar som är öppna

Avoimet rinteet: 39 / 44 = backar som är öpnna.

Hiihtoladut: 188 / 230 km

Kelkkareitit: 0 / 886 km

Retkiluistelureitti: 0 km

Luonnonlunta: 50 cm = natursnö

2009-04-27 @ 13:05:53
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0