blondie

Om man läser på bloggar och lite överallt
så säger blondiner till svars när någon sagt typ "dumma blondin"
"Hur kan ni säga att vi är dumma p ga våran hårfärg ?! Bla bla blaaa"
Men sen är det okej för blondinerna själv att säga " blondiner har roligare"
Mmm, det är sånt jag funderar på och jag får det inte att gå ihop.
Så om ni blondiner säger att ni har roligare P GA ATT NI ÄR BLONDINER,
då kan jag säga att ni är dumma blondiner, HAHAHAAAA !
F ö r   d e t   h a n d l a r   j u   v e r k l i g e n   o m   h å r f ä r g e n . . . . .

Ni behöver inte ta så det seriöst, det var bara en tanke...

Kommentarer
Postat av: t

blondiner är nog allt lite dumma^^

2009-04-16 @ 14:24:57
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: nina

guldiner har roligare

flickor med gult hår

2009-04-16 @ 14:38:19
Postat av: Kicki

jag håller med nina ;)

Nä jag skojade bara :) Vafan har hårfärgen nånting med hur kul man har ? ? voivoi :D

Alla fick inte hjärnceller när dem föddes. :)

2009-04-16 @ 15:18:48
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0