buller och brak ska det vara när Lisa kommer hem, annars blir mamma orolig

Mhmm... Igår när jag skulle sova så fick jag värsta hostattacken.
Himla jobbigt. Hostat idag med, men inte på samma sätt som igår..
Aj aj aj.. Stackars lilla mig.

Ute faller snön...
Jag som trodde snön skulle dra sin kos, men ikke.
Inte gör det mig nått om snön är kvar fast i juni, juli, augusti.
Kanske lite deprimerande, men helt okej.

Nu är hela min familj i byn, men inte jag.
Slår vad om att dom saknar mig jätte mycket
och att dom inte har lika roligt som när jag är hemma...
Jag vet det... Ni vet det. Ni har tråkigt utan mig !


Kommentarer
Postat av: NIna

Tog bort en knapp från tvrumsbordet imorse.

Pappa:

det är johans napp.





hahahahahaa

2009-04-17 @ 13:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0