byn

Tjabba !
Idag har jag vart ute typ hela dagen !
Har inte vart världens bästa väder, men man kan ändå inte klaga,
för så pass bra har det vart iallafall !
Började dagen med att gå ut med Troja och hennes 4 valpar.
Vi promenerade över isen, det tog nästan en timme, skönt var det !
Efter det åkte jag iväg med skotern och kollade läget i byn.
Mötte Nina och gänget på isen, dom höll på med gäddsaxar,
eller vad det nu heter.
Sen for jag till mommo och moffa och var där ett tag,
läste tidning och lyssnade på vad dom hade att berätta.
Alltid lika trevligt.
Var ute tills mor kom hem så man kunde få i sig lite middag, spaghetti och köttfärssås.
Fö ett tag sen åkte jag, Sebban och Nina till Idivuoma slalom backe.
Nina och Sebban åkte Slalom, jag var chafför så dom slapp gå upp för backen.
Nu är jag så trött och längtar till jag får sova.
Ska ännu se ett program på kanal 5, Brothers & Sisters.

Imorgon kommer Tony, Lotta och Marcus, kul : )
Äntligen ska jag få sova brevid min älskade ! ! !
Ha en bra kväll allesammans !
Synd att jag inte kan lägga in några bilder : (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0