Fredag .

Ooh, så gott jag har sovit inatt.
Idag vaknade jag 09:10, det var bra gjort.

Nu väntar jag på att Lotta ska ringa eller logga in på msn.
Hade vart bra.
Synd att solen inte skiner lika mycket som igår : (
Meeeen, den kommer väl fram när den känner för det : )

Hoff, idag måste jag och min man städa här hemma...
Vi är så jävla duktiga på att stöka !
Tro om vi ska rensa här hemma lite ihelg också...
Ska inte säga för mycket nu men det hade behövts.

Vill ingen bjussa mig på en lång sol-semester ?
Någon som känner sig ha en extra slant till övers ?
Ingen ?
Snåljåpar.

Kommentarer
Postat av: egon

ska kolla med min revisor,sen får vi se!!

2009-04-25 @ 17:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0