kirrrrrrrrruna

-Vaknat halv sju.
-Jag är hungrig.
-Har inget att äta.
-Konsum är stängt.


Är tillbaka i staden igen.
Fick ett samtal igår och var tvungen att lämna sköna byn för Kiruna.
Skulle ha vart i byn hela veckan, men ibland händer det något viktigt : )
Men hade jätte jätte gärna hellre stannat i byn. 
Vi har haft det så trevligt och kul varje dag !
Men jag åker tillbaka på torsdag tror jag. Så de så !

För nån morgon sen vaknade jag av att jag var helt förkyld.
Blev bättre på dagen och sämre på kvällen och morgonen,
ja, men så som det brukar vara.
Idag mår jag inge bra alls !
Nyser, fryser, svettas, hostar, känner mig febrig och täppt i näsa/hals/hjärna.
Men jag ska ändå "gå brevid" idag.
Jaja, ska få vicka som personlig assistent när det behövs åt en
härlig kille som jag fick träffa igår kväll.
Träffade hans familj också och det kändes jätte bra !
Familjen är verkligen ett plus i kanten !
Synd att det bara handlar om att vicka då och då.
Fast det är ju bättre än inget alls och det känns very good : )

ÅÅÅÅÅÅÅH, varför måste man vara sjuk och inte kunna sova ?!
Lite sömn på det här vore susen.
Jag mår verkligen skit idag, men det vore bli bättre.
Lägger senare in bilder från senaste tiden om datorn tillåter.
Ha en bra dag allesammans !

p.s det var skönt att få sova i vårat eget hem i våran egen säng !


Kommentarer
Postat av: NIna

Vad kul att du tycker att det verkar kul med dom :)

de blir säkert mer än lite vick sen..

2009-04-14 @ 09:54:03
Postat av: lisa

jaaa man hoppas ju : )

2009-04-14 @ 10:06:43
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0