Lisas skithörna

Hej jag tänkte att ni alla nyfnikna läsare skulle få vara med om Lisas första frågestund!
Fråga vad ni vill i kommentarerna här nere, så ska jag svara!
Vad vill ni veta om mig?är jag kaljupää?Är jag tysk?Har jag blå rumpa?Ser jagut som en schimpans på morgonen?Äter jag med tårna?
Kan ju börja med att ställa en fråga själv:

Vad är det som luktar död och föruttnelse men inte syns?

Ja, vad tror ni??En kluring det där..
 Här har ni svarsalternativ om ni verkligen inte kan gissa.

A,Lottas prutt
B, Ninas prutt
C, Lisas prutt
D, Sagas prutt
E, Allas prutt på samma gång i samma rum

Själv gissar jag på C det är ju mest rimligt men det rätta svaret finner ni längst ner!






Rätt svar : C och E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0