natt

Nu är jag så gott som frisk.. Lite knastrig är jag väl ännu.
Men jag håller på att bli frisk, sköööööönt !
FRISK SOM ETT NÖTSKAL ! nästan...

Jobbade 4 timmar idag med på nya stället, skoj !
Lite osäker kände jag mig efs ingen av assistenterna var med ikväll.
Men allt gick bra ändå, tur var väl det.
Så kul med nya människor, speciellt av den glada sorten...

Det hände nått nyss så jag insåg hur jävla mycket jag älskar Tony.
Värt att tänka på när man är arg i onödan... Vilket jag ofta kan vara : ) haha...

Älska mig mest när jag förtjänar det minst
för då behöver jag det mest


Gick den så ?
Fia och dom hade en sån tavla förr i världen minns jag
och då fattade jag inte vad det betydde, haha

Goda vänner och vilda rosor kommer alltid tillbaka.

Poesi stund : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0