nice dag !

Inte långt efter att jag skrev det senaste inlägget så ringde min syster till mig.
Det var bra. Men inte nog med det.
När jag promenerade till Nina och c:o så var jag även tvungen att vänta där
utanför, dom hade inte hunnit komma hem ännu.
Men tur var väl det !
Då fick jag träffa Emma och Richard en sväng : )
Efter att jag hängt klart där åkte jag och min käre Tony till
hans föräldrar och åt mat, var där nån timme och sen
har jag och Tony bara vart hemma och stökat på
och haft roligt, vi är roliga. Jag gillar oss.

Har funderat och kommit fram till att nu måste jag
börja tänka på vad jag stoppar i mig !
Godis får ske på lördagar.
Läsk dricker jag inte mer bara så där. Påsken var ett undantag.
När jag äter ute får jag också dricka läsk. Även när jag är bakis.
Så det blir inte sååå ofta med andra ord.
Man måste tänka på vad man sätter i sig,
inte bara för den skull att man kan bli fet
även för att vara snäll mot sig själv och mot den
enda kropp man har och någonsin kommer få.
"Ta hand om dig" Tänk Pernilla Whalgren....

Snart sova, först ansiktsboken.

Kommentarer
Postat av: grinchen

yeeee riight tror jag vad jag vill om!!!

2009-04-23 @ 07:06:10
Postat av: lisa

mm nina grinchen passar dig bra... alltid kul när det finns såna positiva i närheten som du

2009-04-23 @ 11:31:36
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: grinchen

inte nina är det>!nån annan jag känner ingen nina ens.

du säger ju alltid: baab ädeee inge doodis allls,,det låter så för du har karra i munnen när du pratar!

2009-04-23 @ 15:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0