onsdag... va ?

  • Idag har Harald och Hervor namnsdag.
Idag har jag vart på språng hela dagen.
Vart ute mest hela tiden.
Härligt väder har det också vart, lite blåsigt,
men det var varmt för det, sweeeeeet !

Har även hjälp Emma att flytta lite prylar till hennes nya lya,
himla fin liten lägenhet hon fått måste jag ju säga !
Blev t om lite sotis : D Sååå fint !
Ska hjälpa att bära en säng dit också.
Men nu kanske hon sover ?
Annars kan jag hjälpa dig med det imorgon Emma ?!
För om så är fallet så prompar jag ner till Ninni snart.

Big lämnar mig imorgon för sin nya ägare ;(
På tal om hundar så träffade jag en tjej idag med
en Grand Danois när jag var ute med Big!
Jag blev överklycklig och ännu mer kär
i den där rasen, alltså, dom är ju verkligen SJUKT stora !
Och den hunden var bara 13 månader och vägde 78 kilo..
Men såååååå fin !
Längtar ännu ännu ännu mer nu tills jag får skaffa
en sån till mig själv : )

Jaa, har ju vart ute mest hela dagen med Big
och det första han gör när han kommer in är
att skita på golvet ! Inte så populärt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0