palle

Hoff, har drömt så mkt hela natten. Drömmarna var så knäppa
och jag kan bara se dom i bilder i mitt huvud och kan inte förklara dom.
Tror jag och Tony bråkade inatt i sömnen eller i halv vaket tillstånd.
Har för mig att Tony sa att jag skulle gå bort från sängen
och att han har knuffat på mig och jag blev arg
och var arg på han när han drog till jobbet.
- Varför sa du att jag skulle gå bort från sängen inatt ?
Skulle vara kul att filma när man sover...
Ska fråga Tony sen vad det hela handlade om.


Kommentarer
Postat av: nilselik

Jo tja jag saknade dej lite idag men det blil loligt om ni kommel imollon o ätel med oss :)

2009-04-23 @ 22:39:05
URL: http://nilseliksjobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0