söööööndag

Jobbigt när jag vaknar så sent hela tiden igen :(
Men det blir nog annorlunda till veckan skulle jag tro.

Har haft helt störda drömmar !
I en var jag i byn och Tony i stan så var det måndag morgon
och han umgicks med en tjej och drack vin.
Jag blev så klart arg och jag och Nina skulle slå
sönder Tonys skoter som står hemma på våran gård.
-Lisa titta vad jag gör ! hahahhaha (Nina hade börjat sabotera)
Han själv såg inga fel med att han drack vin med en annan tjej
på en måndag morgon... Trodde drömmen var sann.
Vaknade och såg Tony brevid mig och fick en chock.
Var tvungen att tänka till lite extra och sen fattade jag att jag bara drömt.

Inatt vaknade jag även att jag höll på att få panik !
Jag hade just somnat och vaknade av att snusen rann....
Var jävligt trött och så kändes det som att jag inte skulle kunna somna igen.
Det var helt sjukt. Jag vred och vände mig, Tony vaknade och frågade vad det var.
Jag sa bara att jag höll på att få panik och så gjorde det sjukt ont i mina axlar !
Det var hemskt. Var böl färdig också. Jaja, det var lite märkligt.
Men jag kunde somna om igen och har sovit gott trots de :D

Näääää, nu ska jag kolla tv och hålla käft.

Kommentarer
Postat av: tina

Exakt exakt..:D Ja Den förstör väldigt mkt!

2009-04-19 @ 11:52:40
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: tina

btw är det kul å höra att det inte bara jag som drömer väldigt mkt! Jag håller på bli galen på att jag drömer så mkt, å så mkt sjuka grejjer. man får ju aldrig sova :P

2009-04-19 @ 11:53:36
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0