tisdag är strax förbi

Idag har jag hängt med Emma nästan hela dagen.
Det var skoj. Vi satt på coop som pansionärerna, spelade tv-spel och snackade skit.
Nyss åt jag. Jag känner mig som ett fetto och mår illa.
Jag ska aldrig mer äta. Ska bara dricka vatten och tugga snus.
Rumpan & låren blir bara större och större.
Tänk om allt fett stannade kvar i pattarna istället ?!
Är smal som en pinne på överkroppen och mycket rundare på nederkroppen.....
Fast iofs så tycker jag att det är snyggt med ett big ass, det ska man ha.
Men det gör som inget om det är lite tränat så det blir lite som push-up,
det ska sitta tight lixom, inte hänga och fladdra, ja ni fattar.
Kanske vore röra på mig lite mer ? Det kan ju knappast skada.
Skulle ju inte heller skada att äta mindre karra...
Dumma Lisa som inte förstår att socker är ajjabajja !

Nä, snart blir det sängen när jag varvat internätet (blogg+facebook)
God natt alla snutt plutte sötisar !


Kommentarer
Postat av: mammuten

titut Lisa ;-) Fin bild på fin tjej å din rumpa är inte för stor...det skall se ut såå, jag har allt annat stort sen en platt bred naveetta- perse (ladugårdsstjärt)

2009-04-22 @ 07:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0