flygplan och båt

Hoj helvetti vad jag har sovit länge idag, 09:30 ! Helt galet.
Men jag var ju vaken ovanligt länge igår också.
Sen så ska jag ju jobba hela helgen, så nångång måste jag få sova ut ; )

Inatt har jag åkt flygplan, det var livsfarligt, halva planet gick i tu
och vi krasch landade, jag blev helt chokad när jag och om det nu var Tony
som var med överlevde den hemska olyckan.
Inte nog med det så har jag åkt storbåt inatt också, det var som Titanic.
Jag höll på att rädda en liten bebis hela tiden, det var nån som skulle ta den,
moderna till barnet väntade på land, men i slutet av drömmen var bebisen en 5 åring ungefär.
Lite mysko blir det som vanligt i mina drömmar.
Dom jag åkte båt med var med Fia och 2 andra från merta.
När vi kom ombord så skulle vi äta, jätte god mat, strips, kött bit, bea sås och dricka öl.
Men jag var tvungen att gå nånstans, på toa eller nått och jag gick fel
så jag kom upp till kaptenen, han bad mig komma dit och styra båten,
men det fick jag inte, han bad mig följa efter honom och vi hamnade nere i baren,
då insåg jag att det bara var ett billigt raggar knep, jag blev sur och satte mig
med mina vänner som redan fått sin mat och ätit, jag blev lite irriterad men
tänkte; klart dom inte kunde vänta på mig bara för att jag var så länge borta.
Nästan hela drömmen går ut på att jag gör mysko saker.
Simmar runt båten, klättrar upp för båten, letar efter spädbarnet, måste rädda spädbarnet.
I slutet av drömmen ligger det massa nakna män uppe på båt taket, varför ? ingen aning.
Hände mer i drömmen men detta får räcka, helt stört.

Nu ska jag spela sims... Tjoho !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0