fredag

Om lite mindre än 3 timmar börjar jag jobba.
Har vart ledig i 2 dagar och det känns som en vecka...
Kommer jag komma ihåg hur man gör på mitt jobb ?
Kommer jag komma ihåg vad alla där heter ?
Vet jag vart v2. v1 är !?

Snart frulle.
Har nyss lärt mig att gilla leverpastej, har alltid velat tycka om det.
Var lite svartsjuk när min lillebror åt det, fast han var så liten och åt det ändå,
men inte jag.
Smakade leverpastej av Tony här för ett tag sen, bara små bitar.
Sen tog jag hårtbröd med leverpastej på, på jobbet.
Ända sen den dagen är det något jag kan äta : )
Tänkte ta en sån macka igår kväll, men ändrade mig så jag skulle vara extra sugen nu till frullen ; )

Hej och hå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0