fredag

Har börjat vakna sent igen.
Idag vaknade jag 9... Det känns så sent nu för tiden...
Igår vaknade jag fan klockan 10 ! ! ! Helt otroligt...

Har sovit gott inatt... Hade gärna legat kvar i sängen hela dagen, så skönt.
Drömde att jag var i Siikavuopio inatt. Det hände konstiga saker där
och så fanns det en läskig docka som kollade på mig, dockans ögon
följde mig när jag rörde på mig, jag slog dockan och sa att den skulle sluta.

Sen så har jag besluts ångest, jag vet inte om jag ska gå ut idag eller inte...
Vet inte om jag har någon lust...
Kanske sitter hemma istället och dricker läsk och käkar karra? : D
Äh, vi får se....

Här är en bild från Siikavuopio, just utanför stugan, så fint där !



Kommentarer
Postat av: nina

du kan käka karra med mig å saga om du vill.vi sk anog åxå va ensamma o d blir inge byn i helg heller.

2009-08-21 @ 13:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0