God morgon...

Vi gick och la oss vid nio igår, jag var jätte trött men kunde inte somna så snabbt.
Låg och tänkte på allt mellan himmel och jord...
Men tillslut så somnade jag, såklart.
Vaknade halv nio och det var så skönt och ligga och dra sig...
Roligare när man vaknarmed sin älskling och ligger i sängen och morgon flummar med varann.

Idag ser jag framemot att testa min nya mascara jag köpte igår, hehe.
Idag är det tisdag imorgon är det onsdag och då åker jag och Lotta
med Nina och Saga till gällivare, Saga ska till sjukan.
Fast vi ska även boka tatuerings tid där, det ska bli himmelens roligt.
Igår bestämde jag mig för vad det blir och vars den ska sitta.
Fi faaaaan vad jag längtar : D


Fia, Lotta & jag, hehe, denna dag hade vi skoj !
Alla vi 3 ser ut att ha såna där kinder man bara vill nypa i ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

men alla vill nypa i våra kinder för vi är ju bara för söta:) va är de för tatuering du ska göra?

2009-08-18 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0