jo-jo-jo-jobba

Men fy fan i helvete vad denna dag gick fort ! Happy day !
Haft rätt skoj på jobbet idag med, jag gillar mina sommar-jobbarkompisar.
Efter denna vecka så är mitt sommar jobb slut och jag måste erkänna
att det känns trist. Trivs med alla jag jobbat med denna sommar.
Tjänat pengar. Varit viktig. Haft något att gå till.
Jag har nu kommit på att jag älskar att jobba !
Sen är det ännu skönare att vara ledig 1-2 dagar,
jag har förtjänat att vara ledig ! Det är toppppppeennnn !
Det är inte samma sak att vara ledig halva året precis....
Det är heller inte kul att jobba då och då under året.
Det bästa är att ha ett schema så man vet precis när man jobbar
och vet precis när man är ledig,
att veta precis när alla tusenlappar glider in på kontot, det är lycka !
Att jobba gör mig lycklig, så är det bara.
Synd att jag kommit på det först nu.... haha, men nu vet jag ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0