ledig onsdag

Aija, tror Tonne bara hade ätit nått dåligt.
Han jobbar idag och spydde bara då den gången jag skrev att han spydde...
Och så mår ju jag bra, än så länge har jag inte drabbats i af ; )

Jag vaknade ca halv nio idag och tyckte: Oj, nu Lisa har du sovit alldeles för länge,
nu får du inte sova mer....
Ja, så jag vaknade och låg och sträckte mig i sängen och nu är jag här.
Ska sitta här en stund sen ska jag käka frulle.
Kanske äter våran grekiska sallad vi gjorde igår med grillade lax mackor,
det låter väl smarrigt? ; )

Om 2 dagar blir jag 22 år. Fy fan vad jag börjar bli gammal ! ångest.....
Alla SKA skicka mig PRESENTER, alla som läser MÅSTE ge mig en present.
Det är ju JAG LISA FISA som fyller år !
Här tidigare i bloggen har jag ju smyg skrivit in vad jag vill ha för nått....
Ger ni mig inget av det så kommer jag inte bli glad och kommer hata dig resten av ditt liv.
Haha... Nä, skojja bara... Jag gillar inte att fylla år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0